Події
[16]
Події на станції
|
ЗМІ про нас
[16]
Що пишуть про нас сайти та ЗМІ
|
Заходи
[1]
Найближчі заходи
|
Профком
[33]
Інфо від профкому
|
Статті [2] |
Листування з чиновниками
[9]
Листи, надіслані чиновникам та відповіді від них
|
- 2007 Травень
- 2010 Червень
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Липень
- 2013 Вересень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Грудень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Травень
- 2016 Жовтень
- 2016 Грудень
- 2017 Лютий
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Листопад
09:32 Чергова відписка чиновника | ||
КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я вул. Артема, 45, м. Київ, 04053, тел (044) 484-17-57; факс (044) 484-17-58 E-mail: guoz@i.ua Код ЄДРПОУ 02012898
_16.01.2014_ № _1-36-_150_ На № _04-26/7-1091_ від _26.12.2013_ На № _11/10-1468_ від _20.12.2013_ На № 01/3-248 від 05.12.2013 Верховна рада України Народному депутату України Б. Тарасюку Євтушенку В.А.
Щодо розгляду депутатського звернення Департаментом охорони здоров’я, за дорученням Київської обласної державної адміністрації, розглянуто доручення Голови Комітету Верховної ради України з питань охорони здоров’я Т.Д. Бахтеєвої № 04-26/7-1091 від 26.12.2013р. щодо звернення народного депутата України Б.І Тарасюка № 01/3- 248 від 01/3-248р. та інформуємо про наступне. На виконання Закону України «Про екстрену медичну допомогу» від 05.07.2012 № 5081-VI, районними радами Київської області були прийняті рішення, за якими майно територіальних громад районів Київської області передано у спільну власність територіальних громад сіл, селиш, міст Київської області. Білоцерківська міська рада рішенням від 20 грудня 2012 року № 825-34- VI «Про надання згоди на передачу майна та ресурсів Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги» з власності територіальної громади міста Біла Церква до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області» передала рухоме і нерухоме майно Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги» (далі КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги»). Київська обласна рада відповідно до рішення «Про деякі питання організації системи екстреної медичної допомоги в Київській області» від 21.12.2012 № 535-28-УІ прийняла зазначене майно у власність. В зазначених рішеннях не вказано про передачу і прийом юридичної особи Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги». Наказом Головного управління охорони здоров’я № 31 від 22.01.2013 року «Про затвердження структури КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»» затверджена структура Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»), відповідно до якого в м. Біла Церква створено Філію КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги», з майном, переданим рішенням Білоцерківської міської ради від 20 грудня 2012 року № 825-34- VI. На даний час за адресою м. Біла Церква, вул. Водопійна, 40, існує два заклади охорони здоров’я - КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» та Філія КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги». Ці два заклади є окремими юридичними особами з різною підпорядкованістю та різними власниками - Білоцерківською міською радою та Київської обласною радою відповідно. Головний лікар КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Алєксеєнко О.О. не має жодного відношення до КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги», так як власником (засновником) КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» є Білоцерківська міська Рада. Головним лікарем КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» на момент звільнення працівників був не Алєксеєнко О.О., а Семенченко В.А, в зв’язку з чим Алєксеєнко О.О. не мав юридичних повноважень для звільнення працівників КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги». Звільнення працівників з КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» та прийняття їх на роботу за переведенням до КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» регулюється чинним законодавством. Відповідно до п.5. ст. 36 Кодексу законів про працю України переведення працівника на інше підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду відбувається за його особистою згодою. Звільнення працівників за переведенням є угодою між працівником, існуючим та наступним працедавцем. Провести розрахунки при звільненні працівників КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» за невикористані дні щорічних відпусток має не КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Алєксеєнко О.О.), а їх колишній працедавець - КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги». Механізм виплати компенсації за невикористану відпустку працівникам КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» визначений в Кодексі законів про працю України та в Законі України «Про відпустки». Зокрема, ст. 24 Закону України «Про відпустки» передбачено, що «у разі переведення працівника на роботу на інше підприємство грошова компенсація за не використані ним дні щорічних відпусток за його бажанням повинна бути перерахована на рахунок підприємства, на яке перейшов працівник». Тому, це питання відноситься до компетенції колишнього працедавця. КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та його Філії не мають зобов’язань перед колишніми працівниками КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги». Крім того, згідно судових рішень Білоцерківського міськрайонного суду Київської області боржником перед колишніми працівниками КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» є саме КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги». В Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» ніколи не встановлювався ненормований робочий день, зокрема, у водіїв. Робочий час у водіїв є нормованим, тарифікується згідно вимог чинного законодавства. Через що, для доплати 25% водіям відсутні передбачені законодавством підстави. Відповідно до п.3.4.4. спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров’я України «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» від 05.10.2005 № 308/519 зі змінами, «Керівники закладів за погодженням з профспілковими комітетами можуть установлювати ненормований робочий день для водіїв легкових та санітарних автомобілів, автомобілів швидкої медичної допомоги з доплатою 25 відсотків тарифної ставки за відпрацьований час» за наявності наявності коштів у бюджеті закладу. Питання страхування автомобілів Філії КЗ КОР ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» відноситься до адміністративно-господарської діяльності господарюючого суб’єкта. Працівники Філії не є сторонами договору страхування автомобілів. Крім того, питання страхування автомобілів залежить від наслідків винесення Постанови головного державного виконавця міського відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції про арешт майна КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги», яка тривалий час негативно впливала на можливість перереєстрації автомобілів Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги». Певні обмеження використання наркотичних та сильнодіючих засобів медичними працівниками з лікувальною метою встановлені діючим законодавством. Господарюючий суб’єкт не має право вводити додаткові обмеження, що не передбачені чинним законодавством. Охорону медичних працівників від бандитів та наркоманів здійснюють відповідні правоохоронні органи, зокрема, територіальні органи МВС України. З моменту створення Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» бригади охорони та безпеки, тим більше озброєні, не формувалися, договори з охоронними структурами на особисту охорону працівників не укладались. Питання проведення ремонту покрівель також відноситься до адміністративно-господарської діяльності господарюючого суб’єкта, і не стосується профспілки. При цьому його вирішення залежить виключно від надходження відповідних коштів, а не від дій адміністрації. Договір на проведення ремонту оформлений та підписаний із підрядною організацією. Проте, ремонтні роботи не були проведені через відсутність фінансування.
Тимошенко О.В. 4820781 | ||
|
Посилання на цю сторінку | ID матеріалу: 17. | |
Всього коментарів: 0 | ||