Середа, 27 Листопада 2024, 04:36
Головна   Фотографії   Статті   Відео   Гостьова Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Інфо
Статтю ви можете додати в
Розділи
Події [16]
Події на станції
ЗМІ про нас [16]
Що пишуть про нас сайти та ЗМІ
Заходи [1]
Найближчі заходи
Профком [33]
Інфо від профкому
Статті [2] Листування з чиновниками [9]
Листи, надіслані чиновникам та відповіді від них
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 72
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Січень » 27 » Чергова відписка чиновника
09:32
Чергова відписка чиновника

 КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

вул. Артема, 45, м. Київ, 04053, тел (044) 484-17-57; факс (044) 484-17-58 E-mail: guoz@i.ua Код ЄДРПОУ 02012898

 

 

_16.01.2014_ № _1-36-_150_

На № _04-26/7-1091_ від _26.12.2013_

На № _11/10-1468_ від _20.12.2013_

На № 01/3-248 від 05.12.2013

Верховна рада України

Народному депутату України Б. Тарасюку

Євтушенку В.А.

 

 

 

Щодо розгляду депутатського звернення

Департаментом охорони здоров’я, за дорученням Київської обласної державної адміністрації, розглянуто доручення Голови Комітету Верховної ради України з питань охорони здоров’я Т.Д. Бахтеєвої № 04-26/7-1091 від 26.12.2013р. щодо звернення народного депутата України Б.І Тарасюка № 01/3- 248 від 01/3-248р. та інформуємо про наступне.

На виконання Закону України «Про екстрену медичну допомогу» від

05.07.2012        № 5081-VI, районними радами Київської області були прийняті рішення, за якими майно територіальних громад районів Київської області передано у спільну власність територіальних громад сіл, селиш, міст Київської області.

Білоцерківська міська рада рішенням від 20 грудня 2012 року № 825-34- VI «Про надання згоди на передачу майна та ресурсів Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги» з власності територіальної громади міста Біла Церква до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області» передала рухоме і нерухоме майно Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги» (далі КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги»).

Київська обласна рада відповідно до рішення «Про деякі питання організації системи екстреної медичної допомоги в Київській області» від

21.12.2012        № 535-28-УІ прийняла зазначене майно у власність.

В зазначених рішеннях не вказано про передачу і прийом юридичної особи Комунального закладу Білоцерківської міської ради «Станція швидкої медичної допомоги».

Наказом Головного управління охорони здоров’я № 31 від 22.01.2013 року «Про затвердження структури КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»» затверджена структура Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»), відповідно до якого в м. Біла Церква створено Філію КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги», з майном, переданим рішенням Білоцерківської міської ради від 20 грудня 2012 року № 825-34- VI.

На даний час за адресою м. Біла Церква, вул. Водопійна, 40, існує два заклади охорони здоров’я - КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» та Філія КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги». Ці два заклади є окремими юридичними особами з різною підпорядкованістю та різними власниками - Білоцерківською міською радою та Київської обласною радою відповідно.

Головний лікар КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Алєксеєнко О.О. не має жодного відношення до КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги», так як власником (засновником) КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» є Білоцерківська міська Рада. Головним лікарем КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» на момент звільнення працівників був не Алєксеєнко О.О., а Семенченко В.А, в зв’язку з чим Алєксеєнко О.О. не мав юридичних повноважень для звільнення працівників КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги».

Звільнення працівників з КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» та прийняття їх на роботу за переведенням до КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» регулюється чинним законодавством. Відповідно до п.5. ст. 36 Кодексу законів про працю України переведення працівника на інше підприємство, в установу, організацію або перехід на виборну посаду відбувається за його особистою згодою. Звільнення працівників за переведенням є угодою між працівником, існуючим та наступним працедавцем.

Провести розрахунки при звільненні працівників КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» за невикористані дні щорічних відпусток має не

КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Алєксеєнко О.О.), а їх колишній працедавець - КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги». Механізм виплати компенсації за невикористану відпустку працівникам КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» визначений в Кодексі законів про працю України та в Законі України «Про відпустки». Зокрема, ст. 24 Закону України «Про відпустки» передбачено, що «у разі переведення працівника на роботу на інше підприємство грошова компенсація за не використані ним дні щорічних відпусток за його бажанням повинна бути перерахована на рахунок підприємства, на яке перейшов працівник». Тому, це питання відноситься до компетенції колишнього працедавця. КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та його Філії не мають зобов’язань перед колишніми працівниками КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги».

Крім того, згідно судових рішень Білоцерківського міськрайонного суду Київської області боржником перед колишніми працівниками КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги» є саме КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги».

В Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» ніколи не встановлювався ненормований робочий день, зокрема, у водіїв. Робочий час у водіїв є нормованим, тарифікується згідно вимог чинного законодавства. Через що, для доплати 25% водіям відсутні передбачені законодавством підстави. Відповідно до п.3.4.4. спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров’я України «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» від 05.10.2005 № 308/519 зі змінами, «Керівники закладів за погодженням з профспілковими комітетами можуть установлювати ненормований робочий день для водіїв легкових та санітарних автомобілів, автомобілів швидкої медичної допомоги з доплатою 25 відсотків тарифної ставки за відпрацьований час» за наявності наявності коштів у бюджеті закладу.

Питання страхування автомобілів Філії КЗ КОР ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» відноситься до адміністративно-господарської діяльності господарюючого суб’єкта. Працівники Філії не є сторонами договору страхування автомобілів. Крім того, питання страхування автомобілів залежить від наслідків винесення Постанови головного державного виконавця міського відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції про арешт майна КЗ БМР «Станція швидкої медичної допомоги», яка тривалий час негативно впливала на можливість перереєстрації автомобілів Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги».

Певні обмеження використання наркотичних та сильнодіючих засобів медичними працівниками з лікувальною метою встановлені діючим законодавством. Господарюючий суб’єкт не має право вводити додаткові обмеження, що не передбачені чинним законодавством.

Охорону медичних працівників від бандитів та наркоманів здійснюють відповідні правоохоронні органи, зокрема, територіальні органи МВС України. З моменту створення Філії КЗ КОР «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги» бригади охорони та безпеки, тим більше озброєні, не формувалися, договори з охоронними структурами на особисту охорону працівників не укладались.

Питання проведення ремонту покрівель також відноситься до адміністративно-господарської діяльності господарюючого суб’єкта, і не стосується профспілки. При цьому його вирішення залежить виключно від надходження відповідних коштів, а не від дій адміністрації. Договір на проведення ремонту оформлений та підписаний із підрядною організацією. Проте, ремонтні роботи не були проведені через відсутність фінансування.

 
Заступник директора  О.Ф.Глушаниця


 

 

Тимошенко О.В. 4820781

Розділ: Листування з чиновниками | Переглядів: 1297 | Додав: Ruskat | Рейтинг: 1.4/11
Посилання на цю сторінку ID матеріалу: 17.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Зареєструватися або Увійти ]